bumi menangis,aku menangis .

hahahaa , apa la title.
well . ummmm , esok dah start SPM . so yaaa , sangat takut dan berdebar .
tapi insyaAllah semuanya berjalan lancar esok . doakan saya ye semua :)
BAHASA MELAYU is the paper to face tomorrow . apalah tajuk karangan yang keluar esok eh ? harap harap soalan yang senang lah. and harap harap tak blank nak tulis apa dalam karangan esok . please do pray for me . please peeps ! im begging you ... huhuhuhuhuhuhuhuhu okay ni drama . but seriusly pray for me ! thankyou to those willingly nak doakan saya . hehehhe
and yeah , back to the title , bumi menangis sebab harini hujan turun dengan sangat lebatnya . dan saya menangis sebab i cant see my dearie today . sebab hujan ... tapi i can guess what he going to say , takpelah , lain kali boleh jumpa kan , by ada . tak pergi mana mana . so , memang takleh nak cakap ape dah . tapi tak kisahla , sebab saya pun dah nak SPM so i think i should focus on my examination lah kan .nak jumpa pun sebab nak dengar kata kata semangat die . huwaaaa :'(
its okaylahhhhh , its okay nadia . banyak masa lagi . dont worry , ada jodoh jumpalah kan . maybe ada reason kenapa ALLAH tak pertemukan kita harini . :)
Thanks for Readings :)

No comments:

Post a Comment