guidance :)

assalamualaikum .
tetibe duduk duduk sambil online tu kan ,  teringat satu kiisah antara aku and encik bf , di mana waktu tu aku kat umah family die tapi nak balik dah , then waktu kat depan rumah tu aku ternampak abang bf aku jalan kaki nak balik ke rumah die. memang la tak jauh , satu lorong je dengan rumah aku rumah abang die tu , jadi aku bagitau die , nak tumpangkanlah abang tu , kesian die jalan dengan anak die . then , my bf caakap , tak payahlaa . nanti mengundang fitnah lak , die kan suami orang , kalau isteri die dapat tahu or ternampak , tak elok la kan . then , aku terdiam sejenak , yaAllah , tak terfikir lak aku dengan semua ni . niat kita kadang2 memang baik tapi kadang kadang manusia ni suka mentafsir apa yg nampak di mata , bukan yang disebaliknya .  then , after that , aku pun tak jadi la nak melaksanakan niat tu . thanks encik bf. saya taktahu . bersyukur sangat Allah bgi awak sebagai perantara untuk dekatkan lagi saya dengan DIA . :)

Thanks for Readings :)

No comments:

Post a Comment